2013. május 29., szerda

Classdojo

Sokat próbálkoztam a gyerekeknek az achivement rendszer szerinti értékeléseket adni,de mindig volt valami ami miatt az addig alkotott rendszer becsődölt. Hol azért mert elveszett, hol azért meg nem volt elég szép, hol azért mert az órán kívül értelmét vesztette. De most! Most megtaláltam a tökéletes rendszert! Igaz nem én találtam meg, a testvérem ajánlotta, aki angol tanár, rögtön írta is nekem hogy ez milyen jó és azonnal próbáljam ki. Így is lett. Hogy miről is van szó? A www.classdojo.com-ról!
 Egy olyan értékelési rendszer ez amely kiváltja az eddigi próbálkozásaimat.

Lehetőségünk van
osztályokat létrehozni, tehát nem kell többé füzetekkel, meg mindenféle papírokkal telerakni a táskánk naplónk, hiszen itt egy felületen láthatjuk az összes osztályunk egyszerre.

Lehetőségünk van akár a szülők email címére is elküldenünk gyermekeik heti, havi értékelését egyetlen kattintással!
Sőt! A gyerekek saját maguk hozhatják létra avatarjukat, és ők is meg tudják nézni hogy is állnak a pontokkal!

Én nagyon nagy sikerrel használom hiszen nagyon egyszerű, androidos kliensprogramja lévén akár tabletről, okostelefonról is értékelhetünk, így bárhol is legyünk az értékelés mehet mindenhonnan!:)

Az értékeléseket és a kis ikonjait mi magunk adhatjuk meg!

Igazán megéri tenni egy próbát az oldallal mert kis figyelemmel nagyon jó társunk lehet az osztályteremben és azon kívül is!

Az oldal

Kliens androidra

1 megjegyzés:

  1. Kedves Robi!
    Köszönöm a "friss, ropogós" tájékoztatót.
    Ez az alkalmazás talán hasonló lehet a Sulivilághoz.Persze ehhez majd jobban meg kell ismernem.

    VálaszTörlés